Det är inte lätt att vara liten...

Torsdag 20 september

... speciellt inte om man är naiv, på gränsen till dum i huvudet.


Jag har mens, tenta om en vecka och det ser ut som om jag har blivit blåst på femtusen kronor. Och mitt i det här ska man göra sig av med sitt sockermissbruk? Hur ska man kunna sluta äta godis när livet är ett aber? Jag behöver choklad! Och jag behöver en stor kille i Falun som vill göra en liten tjej en tjänst. Jag behöver någon som kan ta mitt ex och hans plånbok i handen och hjälpa dem att finna vägen till banken så att de kan sätta in pengarna som de "lånat" av mig.

Själv kan jag inte göra så mycket, bara lära av mina misstag och polisanmäla Kukhuvudet.


Kommentarer
Postat av: Tell

Kommentarer om ond bråd död samt livshot undanbedes, för ert eget välbefinnande! =)

2007-09-21 @ 14:09:48
Postat av: Marlon Brando

Helt plötsligt blev livet lite lättare för alla oss andra när du sätter det lite i perspektiv... tack så mycket!
PS. Jag har golfklubba och baseballträ om du har tågbiljett...

Postat av: Marlon Brando

PS igen...
Insanity is just a state of mind.. cheer up..

2007-09-21 @ 14:43:49
URL: http://25tolife.wordpress.com
Postat av: Tell

Tack =)

2007-09-23 @ 22:43:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback