Revansch!

Onsdag 30 september

Utskrattad och mobbad sedan minst ett halvår tillbaks fick jag äntligen min revansch i helgen. Åh, som jag har väntat på denna dag!
Konfliktfrågan bestod dels av mitt påstående att man i Kalmar måste räkna ut när bussen ska komma till den busshållsplats man står på och dels av det faktum att man inte behöver göra detta i till exempel Malmö.
Jag blev alltså utskrattad och hånad när jag försökte räkna på Malmös busstidstabeller och inte betrodd när jag påstod det jag påstod. 
Men skrattar sist som mobbar mest som räknar sämst!

image54

I övrigt var helgen fantasktiskt bra, men så är det ju alltid det när Bibbi Al Fakir är inblandad.

image55

Kommentarer
Postat av: Bibbi

...och när Arlette är inblandad!!

2007-11-01 @ 22:08:23
Postat av: Johannes

Hallå, bibbi Svegard ska det vara.

2007-11-02 @ 21:07:28
Postat av: Marlon Brando

Haha. Det är ingen ordning alls i Malmö, tacka vet jag Kalmar..

Postat av: Tell

Marlon: Skojjaru? Inser du inte vilket I-landsproblem det är att behöva stå och RÄKNA när bussen ska komma?!!
Nej tacka vet jag Malmö! Där snålar man inte med resurserna på vad som är viktigt här i världen! Färre synapser åt folket!

Johannes: Jahaaa, jag måste ha missat den där förlovningsringen! Hehe! =)

2007-11-06 @ 09:47:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback