Farväl Studentradion

Onsdagen den 21 november

Det har varit ett långt år.
Men igår röstades min post som ordförande i Studentradion ut och "Kristianstad" - även kallad Kristoffer - kommer att ta över vid årsskiftet.

Efter införandet av en ny form för styrelsebyte kommer vi att sitta två styrelser i december-januari. Men efter det e jag fri!


Hittade ett klart samband mellan ordförandena i Shore: Kille, tjej, kille (Kristoffer), tjej (kristianstadsbo), kille (Kristoffer + kristianstadsbo)....

Ja, ni fattar; Nästa ordförande kommer vara en tjej från Kristianstad som heter Kristoffer! Är helt säker på min sak!


Det har väl inte riktigt varit värt slitet, men det har gett mig enormt mycket (speciellt huvudvärk). Och eftersom jag föddes sentimental och bakåtsträvandes så kommer det bli svårt att släppa taget. Måste hitta en ny hobby att ligga och oroa mig för om nätterna. Vad sägs om tv-projektet? Eller framtiden? Alternativt måste jag hitta någon att ligga med om nätterna...


Kommentarer
Postat av: Maria

Jag ska ge dig en sån här i julklapp så slipper du ligga ensam:
http://newsimg.bbc.co.uk/media/images/40123000/jpg/_40123266_ap_pillow203.jpg

Postat av: Tell

Haha! Tack men den där va rätt läskig faktiskt. Jag får fortsätta krama Albin om nätterna, han är lurvig och död men... det funkar.

2007-11-22 @ 12:47:39
Postat av: Hanna

Haha...ja, alltid finns det något man kan oroa sig över...själv håller jag på och funderar över hur stort magsår jag ska skaffa mig i vår...

2007-11-22 @ 17:43:25
URL: http://madamebutterfly.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback