Grannsämja

Onsdag 28 februari 

Att slå på kareokemaskinen 23.05 tyckte min granne va en bra idé.

Lena Ph:s ont det gör ont gjorde faktiskt ont. Och Friends uppmaning att lyssna till mitt hjärta fick mig att vilja lyssna på något helt annat.

Jag säger inte att min granne inte kan sjunga. Nej jag säger bara att jag vill sova. Helst inte till Arvingarnas Elois.


Undrar hur många gånger man kan spela BWO:s "Voodo magic" på repeat innan grannen och hans kökskniv knackar på.

Jag är upp i 17 än så länge.


Kommentarer
Postat av: Hanna

Spelade de inte Hasselhoff då? vi vet ju alla att du ælskar den låten... ;)

Och jag tror du kan spela låten typ 56 gånger (innan han ringer polisen...)

Postat av: Tell

Nej, grannens Hasselhoffs-period verkar (tackochlov) vara över.
Å BWO är uppe i 39 nu... ingen kökskniv ännu skådats har.

2007-03-06 @ 19:16:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback