I mitt störda sinne

Onsdag 10 januari

Dag ett.

Första lunchen.

Och jag står öga mot öga med Fredrik Lindström (se bild nedan).

Naturligtvis.

Jag kände det på mig. Att det skulle hända.

Och han märker att jag dröjer kvar två millisekunder för länge, så han möter min blick och jag är minst på jorden. Absolut den minsta som finns.

I mitt störda sinne vet han vad jag skrivit på min blogg, han vet allt och han ser rakt igenom mig.

Jag kände hans ögon i ryggen under hela lunchen. Ja, det va helt naturligt att han tittade åt mitt håll eftersom han satt som han satt, där i matsalen. Men jobbigt var det.

Och jag vet att han jobbar vägg i vägg med mig. Nu när jag skriver detta sitter han fem meter ifrån mig.

Som man bäddar får man ligga.

Jag vill inte ligga med Fredrik Lindström.


Kommentarer
Postat av: Hanna

Nej, vem f-n vill ligga med honom?? Du är störd ja, typ lika störd som jag är ;)

kram

Postat av: Ingrid

Haha! Jag tror inte det ingar i praktikantuppgifterna... eller? get the hell out of there i sa fall. haha.... later ju svinbra allting i alla fall... men duschen. ja... har du forsokt prata med honom? :)

2007-01-21 @ 10:38:38
Postat av: Tell

Prata med honom? Duschen? Eller Fredrik? =) Vill inte prata med nån av dem.

2007-01-22 @ 15:21:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback