Brrr!

Fredag 26 januari

I Stockholm är jag (inte) född
där har jag (inte) min familj

å jag hittar inte överallt
men Stockholm har blivit (så jävla) ka-a-a-alt


Jag vill till Kalmar!!!

Man blir lätt lite störd när man sitter kvar i redigeringen om nätterna.

 

Jag är inte säker på om jag kan publicera mina fortsatta praktikrapporter här eftersom de innehåller konfidentiellt material. Eller, material som helst inte ska komma ut innan vi sänt det, rättare sagt. I mediebranschen vinner de som är först, å vi sänder ju inte för än 14 feb. så... Knepigt. Men å andra sidan – hur många är det som läser min blogg?

 

Jag ligger uppe på Babels hemsida nu. Inte jag i egen hög personlighet men en bild på mig, inte en speciellt charmerande bild men ändå.... Tjäck me out!

 

137644-5

Kommentarer
Postat av: Maria

Waaah, du är kändis gumman, shitahmahgadd! Jag måste få ta på dig! XD

Postat av: Ingrid

Haha, du far garna folja med pa trippen, finns plats i bilen. ta en sista minutare vettja:) och hall ut, snart ar vi i kalmar och klagar pa att vi ar dar istallet... sa... inte langt kvar. men jag langtar oxa lite faktiskt. men bara lite. :)

2007-02-02 @ 09:54:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback