Veckans klipp

Fredag 24 augusti


Jag fullkomligt älskar min nya lägenhet, det kan fan inte bli bättre, så fin! Jag har i och för sig vissa åsikter om hur förra hyresgästen har målat i vardagsrummet. Målat lite för mycket på vissa ställen och målat lite för lite på andra ställen. Men man ska ju inte vara petig. Till och med duschjäveln, som brukar vara en besvikelse, är helt perfekt. Lovely!
Som en extra bonus bor jag dessutom granne med J-dogs rondell! Inte för att han bor där längre men jag känner mig havande med idéer så kanske kommer det en J-d. junior i höst. 


Har utforskat mitt nya område lite och funnit Netto, jag tror att de behöver extrapersonal. Denna slutsats drar jag då man kan hitta tvål bland kakorna, gosedjursälgar bland nudlarna och nudlar bland apelsinerna.

Veckans klipp är: Jul-senap! Endast 10:- för 250 gram. Och roligare än så blir det inte denna regniga fredag.

Lev väl.


Kommentarer
Postat av: Ingrid

Och dessutom ligger det enligt säkra källor väldigt nära mig!
bara rakt över vägen. Najs! North side is the shit!

2007-08-28 @ 13:54:53
Postat av: Tell

Ya maan! =)

2007-08-29 @ 11:42:12
Postat av: Marlon Brando

Även Marlon är nöjd med placeringen, var väldigt lagom promenad till första ölen med folket efter allas ert återtåg, glöm norrliden och söder, från och med nu samlas vi i mitten!

Postat av: Staff

haha WORD middle-side :P
Så du menar alltså att du bor nästan vid mig, också, nu... trevligt *host*inflyttningsfest*host*

2007-09-03 @ 02:01:48
Postat av: Tell

Ja jag svävar fortfarande i salig lycka över placeringen... eller har det nått att göra med de där nudlarna jag köpte på Netto?
Vadå Staffan? Vart bor du? När va din inflyttningsfest *host* och *hosthost* varför *host* var inte jag *host!!* bjuden?
*host*

2007-09-06 @ 11:36:55
Postat av: staff

Ja bor nästan vid skolan o nästan vid netto... typ
hmm ajdå... BUSTED, ja har faktiskt inte haft någon ännu så känn dig inte utanför, du hade varit först på inbjudningslistan...
vi kan ha en gemensam... på kåren :P ... för jag antar att din lägenhet är ungefär lika "stor" som min :D
*host* :P

2007-09-07 @ 00:34:47
URL: http://depraved
Postat av: Marlon Brando

Två stora frågor i livet;
1: Om det finns julsenap kvar i augusti, VARFÖR finns den kvar?
2: När du funderat en stund på fråga nummer 1, vill du verkligen äta nämnda julsenap då?

2007-09-07 @ 19:59:21
URL: http://25tolife.wordpress.com
Postat av: Tell

Min lägenhet är alldeles lagom stor, typ 30 kvm. Men det vore ju lite tossigt om du skulle ha din inflyttningsfest i min lägenhet!? Å en inflyttningsfest på kåren e ju ännu mer fel! Nej, vi får väll ta varandra i kragen och komma till skott så att säga... Kanske efter tentan... eller nått...
Marlon: 1. Utgångsdatum i december 2007, så den funkar nog fortfarande. 2, Jag har aldrig tyckt om senap så nej... vill varken äta den senapen eller någon annan senap.

2007-09-08 @ 22:15:25
Postat av: staff

ja ska hem till norrköping helgen efter tentan (bror fyller halv pensionär, nästan) vi får ta det veckan efter det för ja vill va med ;)

2007-09-08 @ 23:03:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback