Parodi

Söndag 15 april

Det är verkligen en parodi, det här med Shore. Om man ser det i små historiska bildklipp med början från att Kf säger att det inte är så mycket jobb och sedan fram över en hel strid ström av klipp från allt som gått fel. Parodi!

Ringde STIM i fredags för att jag skulle kolla en annan grej. Då visar det sig att Kf och gänget inte har registrerat att vi slutat sända FM. Så vi har betalat fel i ett helt år! Inte jättemycket, bara 4000 kronor, men ändå!
Jag vet inte om jag ska lägga mig ner och lipa högt. Palla.

Och problemen bara rullar in lixom; felaktiga årsredovisningar, obefintliga årsredovisningar, ljud-och bildarkivet säger en sak, granskningsnämnden säger en annan, skulder som inte betalats på två år, inga stadgar, noll i kassan... det finns inget slut på eländet, jag får inte stopp på det!

Jag vet inte... Jag borde hoppa av innan granskningsnämnden ger mig böter och skapar mig ett brottsregister.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback