Som en citronjävel

Tisdag 24 okt.

Bussjävlen körde bara förbi mig, jag stod visserligen inte ute i regnet och viftade med båda armarna, men va faaan?! Jag stod upp så att bussen mycket väl kunde se mig och stanna i tid, men den körde bara förbi. Och jag är hungrig och vill hem och jag är trött och har inte sovit på halva natten på grund av ångestattacker. Å jag är sur! Jag är lika sur på mig själv som på bussjäveln. Jag vet varför jag aldrig kommer någon vart i livet, jag vet varför jag aldrig får credd - för att jag är en feg jävel.
Skulle ringa Paolo Roberto för radions räkning, det var min idé, jag gjorde förarbetet, vi hade hans mobilnummer och vad gör jag då? Jo jag lägger över det på Ingrid så att hon ringer och får världens grymmaste intervju med honom! Nu är det Ingrid som kan skriva den intervjun på sitt CV. Och detta kanske jag kan komma över, det är inte grejen i sig. Det är det faktumet att jag alltid gör så!!! Arlette, ingen bryr sig om vem som gör förarbetet, ingen bryr sig om den som sliter i kulisserna! Arlette, sluta va så jävla feg, annars kommer du ligga och ha ångest nätterna igenom för att du inte har någon praktikplats och för att du jämt blir nertryckt av världen.
Fuck!
Ja, i vilket fall som helst borde ni lyssna på radion ikväll klockan 18.00: www.shore.hik.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback