Kursutvärdering

Måndag 18 sept.

Hittade mat i micron, den hade stått där i tre dagar... Jag hade glömt bort den... Det här är ingen hälsosam kurs.

Och idag slutade vi tidigt... halv fem! Jag är så kräkigt trött på den här kursen så det finns inte. Upp klockan sju å leta nyheter, sända vid 12, 14 och 16. Bli utvärderad, bedömd och ibland - kanske ibland - få lite credd för att man sliter som en gnu. Jag har inte tvättat på 2 veckor! Har fruktansvärt ont i ryggen och är trött på att känna mig som en kärring som bara klagar hela tiden! Men det är bara denna veckan kvar å sen är helvetet slut. Då ska jag fira med 17 hyrfilmer och tre kilo godis. Jag ska inte lyfta arslet ur soffan annat än för att byta film.

*kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback