Flyr fältet

Torsdag 28 sept.

Jahaa? Jasså du hade tänkt vila upp dig och komma i fas nu efter den här fasansfulla radio-kursen? Va synd!

Dag tre på den nya kursen och det här skulle varit gjort: Läst ut en hel bok, läst ett kompendie på 26 sidor, skriva reflektion och summering över dessa två plus föreläsningen du hade dagen innan och lämna in. Är detta rimligt fråga jag mig? Ska det vara så här, va? Ska det vara på detta viset? Va? Va?

Boken var iof bara på 150 sidor men låt mig räkna upp några av orden som denna bok är skriven med: Indoktriering, hegemoni, anomalier, dogmatism, kvantifiera, axiom, induktion, deduktion, teorem, nemesis, implicita,explicita, falsifiera...
Någon som vet? Kan jag få se en hand? Nån? Ingen? Nej, trodde inte det heller.

I helgen är jag i Malmö, don´t sitt up and wait for me.

Kärlek*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback