Unik

Fredag 8 december


Jag:
är storasyster till min storebror

tycker om lukten av bensin

envisas med att säga mor-rot och stavar därför också alltid fel på ordet

 

Jag:

tar av mig skorna och jackan samtidigt för att vinna tid

är besatt av näringslära och hets-äter choklad

har svårt för att slänga saker

 

Jag:

sitter helst på golvet

glömmer tomma matlådor i skolans kylskåp

sover på magen med armarna runt mig själv

 

Jag:

tycker om handdukar som rivs lite

är längst i min familj (1.64)

ser inte folk i ögonen när jag pratar med dem

 

Jag:

tycker att livet är svårt

har fel på tredje ryggkotan

lekte med flugor när jag var liten (hade en som hette Emelie)

 

Jag:

säger sjexchoklad

föser bort vattnet från min kropp innan jag torkar mig efter duschen

blundar när jag borstar tänderna

 

Kommentarer
Postat av: Hanna

Alltid får man lära sig något nytt :)

Det bästa är dock fortfarande din senildemens när det gäller matlådorna ;)

2006-12-08 @ 18:40:57
Postat av: zZz

men arlette nu gör du som freij o skriver sådär äcklig vackert o nu sitter jag o grinar igen. jag pallar inte mer. herregud måste söka hjälp.
puss / liza

Postat av: Ingrid

håller med föregående talare. det är fan inte lätt att se signa egna egenheter så som du har gjort. underbart. puss!

2006-12-09 @ 22:38:37
Postat av: Bibbi

Wow. Äntligen tillgång till någon form av dator. Plågar mig igenom denna sista vecka, sedan lite lov. Det lutar åt att allt går åt helvete, så vi kan väl åka till en ö? Jag får inte tag i dig. På telefon. Jag försöker igen. Nu ska jag sucka...kram*

2006-12-11 @ 11:12:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback